onsdag den 13. november 2013

Deltager i NaNoWriMo

Som overskriften siger deltager jeg i NaNoWriMo i år og har valgt at genoptage ideen om Dronning Isis smykke som jeg allerede skrev på første gang for 2 år siden.
Den er selvfølgelig blevet mere detaljeret og jeg har gjort en smule mere ud af historien bag selve Dronning Isis og har læst en del myter igennem og set en del dokumentarfilm om det gamle Egypten, så lad os håbe det giver pote!
Jeg ved ikke hvor godt det er at ligge så lang en novelle/roman ud på denne side, da det kan være umuligt at læse, for siden fatter åbenbart ikke mine spalte opdelinger, men Dronning Isis Smykke er selvfølgelig at finde ude i venstre side som novelle på denne side, men jeg regner med jeg nok også uploader den til Movellas, så den vil nok også være til at finde til højre, når jeg når så langt.

Er halvejs i NaNoWriMo med de 25.000 ord og skal nå de 50.000 inden d. 1 december. Håber jeg når det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar