torsdag den 2. april 2015

Jeg deltager i Camp NaNoWriMo 2015

Jeg deltager i år i Camp NaNoWriMo som forgår igennem April. Det er ligesom det originale NaNoWriMo; skriv en roman/novelle på x antal ord i løbet af en måned.
November NaNoWriMo er på 50.000 ord og jeg har gennemført den tilbage i 2013, men jeg syntes det var alt for stressende for mig og nåede kun de 50.000 et par dage før det hele var slut, så derfor har jeg valgt et goal på 20.000 til Camp NaNoWriMo, da man selv må sætte et goal.

Min novelle hedder The game of the Guardian Angels og selvom titlen er på engelsk, så skriver den på dansk (I første omgang) Da jeg simpelthen ikke skriver lige så hurtigt og flydende på engelsk og derfor er jeg bange for jeg ikke ville kunne nå de 20.000 ord.

Du kan finde min novelle på siden HER eller på menuen ude til venstre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar